fredag 30. september 2011

Nå skjer det fort her =)

Jepp, da var gyn-timen over, og jeg har fått telefon fra Hausken :)

Det var 27 eggposer mellom 9 og 17 mm, de som var mindre gadd vi ikke måle! Så da blir det uttak på tirsdag og innskudd på torsdag :) Har bestilt flybilletter og hotellrom, får ringe kennelen nå og har fått bytta bort vaktene på jobben - eneste som gjenstår er å få hentet en pakke til med Pregnyl, for jeg skulle visst ha to ampuller med tørrstoff og har henta ut bare en... Heldigvis hadde apoteket inne, ellers hadde jeg måttet bytte til Ovitrelle - ikke at det hadde gjort meg noe, for den har jeg jo brukt fire ganger før, da :)

Hausken lovet at de skulle ta knekken på smertene denne gangen, så de vurderer bl.a Petidin, og jeg sa at jeg godtar hva som helst, bare jeg kan få litt mindre smerter, så bare kjør på med venefloner og sprøyter, hehe. Ellers hadde de en hammer klar, sa hun - men jeg ba dem finne fram slegga, den er nok mer effektiv, hahaha :)

Så, da er det Gonal-f i dag og i morra, og så Pregnyl på søndag - jeg har igjen en uåpnet pakke med Gonal-f 450 iE om noen vil ha den?

Da jeg henta eldstemann i går, så fikk jeg en gave fra stemoren - hun sa at dette var en gave som skulle bringe lykke til dette forsøket - jeg åpna når jeg kom hjem, og det var det nydeligste lille settet med knyteskjorte og bukse i str 50, lyseblått og med "little prince" på skjorta <3 Denne gangen MÅ det da være vår tur???!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, her går det fort i svingene! ;) Men så hærlig da, for i neste uke er du ruger. Så koselig å få pakke, og med det innholdet, det må vel bringe lykke? ;) Håper så inderlig på deres vegne. <3

    Klemmer fra oss to.

    SvarSlett