mandag 19. september 2011

Superkul.no - ny samarbeidspartner =)

Jeg har i dag blitt samarbeidspartner med Superkul.no De har alt av mote i sin nettbutikk - så ta deg en tur innom og se om du finner noe du liker :)

Jeg klarer seriøst ikke å finne EN favoritt, for det bugner av favoritter på denne siden!

Se bare her:








Klikk på bildene og finn masse, masse, masse superkule ting :)
Nevner i fleng;

Klær både til han og henne
Accesories
Sko og støvletter
Linser og solbriller
Piercing
Hår og parykker
Sminke og velvære
Klokker
Smykker og ringer

Er det noe du trenger eller har lyst på, så er denne siden verd en titt - jeg kan nesten garantere deg at du vil finne noe du liker - og vel så det ;-)



3 kommentarer:

  1. Hvordan filser du deg sponsorer/samarbeidspartnere?

    SvarSlett
  2. Helsikkes mobiltelefon eller er det mine pølsefingre som er i veien når jeg skriver.....mente selvfølgelig: fikser!!

    SvarSlett
  3. Dere kan gå inn her og registrere dere :)
    http://partner.superkul.no/affiliates/signup.php?a_aid=4e77091d4cf46

    SvarSlett