lørdag 10. september 2011

Sånn går nu dagan =)

Hjemme fra jobb igjen, i dag glemte jeg sprayen midt på dagen...er jeg litt for avslappet til dette forsøket, tro? I stedet for sånn ca 08, 15 og 22, ble det i dag spray 0730, 19 og 0330 :)
Skal vi se, nå har jeg sprayet i seks dager, ingen bivirkninger ennå :) En vakt igjen på jobb så er det en uke fri, nesten ihvertfall... Burde vel finne senga nå, kanskje? Men, er jo ikke trøtt når jeg kommer fra jobb, merkelig det der!


Ikke så mye spennende som skjer her for tiden, når hele uka har gått med til jobb fra 23-07, prøve og sove mens unga er på skolen og så på an igjen :) Gleder meg til jentetur nå, det skal bli kos - håper jeg ;) Bare sløve, spise, sløve, spise og kanskje shoppe litt - vet om ei som gleder seg til shopping for bursdagspengene sine ihvertfall! Og gutta gleder seg til alenetid uten kvinnfolk ;-p

2 kommentarer: