onsdag 14. september 2011

Å være Buzzador

Jeg har nå mottatt min første Buzzador-pakke - en stor eske med Vanish-produkter! Har allerede satt i gang en maskin med hvitt, da vesla klarte å få en flekk med noe som ser ut som grønske på sin splitter nye hvite jakke :(

Å være Buzzador innebærer at man får prøve forskjellige produkter - gratis så klart - mot å fortelle om både produktene og resultatene til venner og kjente. Jeg har valgt å bruke bloggen min som medium for Buzzingen, så her vil komme før/etter-bilder og litt produktinformasjon :)

Om du ønsker å bli en Buzzador du også, klikk her - eller for å lese mer, klikk her =) Dersom du blir spurt om hvem som har henvist deg, svarer du Flippy2 som er meg! Det står også litt informasjon litt langt nede her på bloggen også - på venstre side :)

Kommer tilbake til rapport om hvitvasken senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar