onsdag 28. september 2011

Konkurranse i samarbeid med pledd.net

Ja, da var det klart for min andre konkurranse, i samarbeid med pledd.net - der premien er et gaverkort   på kr. 200,-

Gå inn her og sjekk ut alle de nydelige tingene de har <3



Trekningen vil bli foretatt 15. oktober, så rekker vinneren å få noe godt og varmt til vinteren :)


For å være med i konkurransen gjør du følgende:

1.       Gå inn på pledd.net
( www.pledd.se  hvis du bor i Sverige eller www.pledd.dk hvis du bor i Danmark )
 2. Finn produkter du liker.
3. Skriv hvilke produkter du ønsker deg i kommentarfeltet, og link til disse.
4. Skriv et innlegg på din egen blogg, hvor du linker til denne konkurransen og til pledd.net 
5. Husk å legge igjen e-mail eller blogg -adresse i feltet for dette i bloggen her.


Det er såååå mange fine ting, men om jeg skulle velge meg ut bare et par favoritter, så må det bli disse: 
Biler
Megi


Det er kjempemange fine pledd/putevar å velge i, man kan også sette personlig preg på dem med navn, noe kan man også få fødselsdato og andre opplysninger på, sånn som Babypledd blå/rosa:

Denne gangen er det mulig å få 2 lodd:
Kommentar og link til produkt i min blogg gir 1 lodd
Innlegg om konkurransen i din blogg gir 1 lodd.
Skriv hvor mange lodd du tar i kommentaren :)

Da håper jeg mange vil være med på konkurransen - Lykke til!

Ps. husk også at om du ønsker å bestille noe fra pledd.net, så klikk på en av annonsene jeg har i bloggen min, så får du 10% om du skriver inn Livetslekogalvor som rabattkode ;-)

4 kommentarer:

  1. Førstevalget falt igjen på dette, har ikke mistet det som favoritt siden sist vi deltok i en slik pledd konkurranse. :)
    http://pledd.net/index.php?nr=90&case=4&id=159&id_vis=222&idkategori=72

    På en god andre plass kommer dette pleddet:
    http://pledd.net/index.php?nr=90&case=4&id=163&id_vis=238&idkategori=74

    Liker veldig godt alle pleddene fra pledd.net, men i og med at vi enda ikke er gravide og dermed ikke vet hva vi får måtte vi velge nøytrale pledd ;)
    Vi hiver oss med og håper at vinnerlykken er på vår side denne gangen, og tar to vinnerlodd ;)

    SvarSlett
  2. Hurra og lykke til, Tuppen og Lillemor :)

    SvarSlett
  3. Åj, det var bra du minnet om konkurransen din! Jeg hadde helt glemt den! Sorry... :-S

    I alle fall, mine favorittprodukter er fremdeles de berømte, nydelige babyteppene: http://pledd.net.24nb.serversenter.net/index.php?nr=90&case=4&id=154&id_vis=278&idkategori=7

    Tar to lodd jeg :-)

    SvarSlett
  4. Så bra, Fruen :) Og lykke til!

    SvarSlett