mandag 14. juni 2010

Bare tull, jo :(

Damen jeg er BPA for, vil dele opp de 7 timene på fire dager i uka - da blir det jo bare tull :( Jeg skal ha skole en dag i uka (to dager i begynnelsen) og to dager praksis, da blir det klønete å skulle være hos henne fire dager i tillegg - særlig siden hun ikke har invilget hjelp på kveldstid..... Jeg vil liksom prioritere skolen framover, og unga mine, men det blir jo bare rot om jeg skal pusle til BPA-stillingen inni der igjen! Da blir det for mange baller i luften til at jeg tror jeg vil få den roen jeg trenger for å konsentrere meg :(

Damen på Adecco gjorde seg bare vanskelig når jeg prata med henne nå, så da er det kanskje best at de får en annen til å ta denne jobben! Jeg har nok komplikasjoner i livet mitt fra før, så jeg trenger ikke enda en ting jeg må ha dårlig samvittighet for :( Argh, at det skal være så vanskelig! Jeg sa jo i fra før jeg fikk jobben, at jeg skulle gå på skole en dag i uka, og ha praksis på sykehjem to dager i uka - og ble forespeilet en dag a 7 timer som BPA - da kan de da ikke kreve at jeg skal måtte pusle inn 1-2 timer hver dag? Jeg blir helt matt, jeg.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar