onsdag 23. juni 2010

Urk!

Camping-eiere har visst ikke noe ansvar for gjestene sine :( Dvs ikke noe juridisk ansvar - men de burde i det minste ha litt moralsk ansvar ihvertfall!!!!

Halsen er vond, vekta går opp, BPA-jobben ble kortvarig (hun hadde tydeligvis bedre kjemi med min vikar, så hun ville ha henne i stedet), veslepusen er hos veterinæren og blir sterilisert i dag, jeg får ikke rydda i bodene til butikken fordi det står uvanlig mange biler i bakgården i dag, så jeg kommer ikke til, og været er ikke så godt det heller :( Møkkadag!!!! Nå gidder jeg straks ikke å sitte her lenger - butikken er jo stengt fordi jeg skulle vært på BPA-jobben......

Jaja, vi får håpe det blir likar i morra :D

2 kommentarer:

  1. en klem sendes over til deg.. Hvem camping drar dere til neste år? Ble det Borre?

    SvarSlett
  2. Takk - klem tilbake også! Nei, det blir Løvøya, var fint på Borre også, men det blir dyrere pga strømmen ikke er i plassleia - og så var det mer usjenerte plasser på Løvøya :D

    SvarSlett