fredag 4. juni 2010

Vekta....

I går kveld var jeg ute av ketose :) Da kan jeg gå helga trygt i møte! Ble ikke så skremt av å gå på vekta heller - sist fredag viste den 71,1 i dag viste den 71,6, så selvom jeg var enda 900g lenger ned tidlig denne uka, så er den reelle økningen bare en halvkilo, siden jeg har offisiell veiedag på fredager :) Synes ikke det er så ille, siden jeg har øket karbene vesentlig denne uka - hadde faktisk trodd jeg skulle samle mer vann...... Men, kjenner at det liksom er 'feil' å gå opp i vekt etter 7 uker med nedgang og stillstand, så må nok jobbe litt med hodet! Fra søndag er jeg jo tilbake i rutinen igjen, og satser på ny nedgang til neste fredag - og en superhyggelig helg på campingen først =D

Målene denne uken er:

Skuldre: 95 cm (uforandret)
Overarm: 30 cm (+1 cm)
Mage: 76 cm (+2 cm)
Midje: 75 cm (+2 cm)
Bryst: 92 cm (+2 cm)
Hofter: 92 cm (+1 cm)
Lår: 52 cm (-2 cm)

Blir ikke skremt over dette, men gleder meg til jeg krymper i stedet for å øke igjen, selvfølgelig......

2 kommentarer:

  1. Noen sommerkilo på på vettu ;)

    SvarSlett
  2. Joda, skal kose seg litt også :) Bare må skjerpe meg, så jeg ikke blir helt sånn fanatisk og hysterisk, *flau*

    SvarSlett