onsdag 16. juni 2010

Opp og ned - igjen....

Vekta flakser opp og ned en halvkilo fra dag til dag her nå..... Men, nå er mensen i anmasj og i tillegg er jeg vel relativt normalvektig, så det er nok ikke annet å vente framover :) Stresser ikke med det, for jeg er i grunn ganske fornøyd med det jeg har oppnådd på så kort tid! Magen er mye mindre, rumpa/hoftene er smalere, jeg er over 8 kilo lettere og jeg er stort sett mett :D Behøver ikke å stresse med de siste kiloene, de kommer nok etterhvert - og forhåpentligvis så går jeg opp igjen masse utover høsten og vinteren, må jo ha tro på at et lite eskimo-egg fester seg og blir til en vakker mai/juni 2011-baby ;)

Har prøvd et par av piratbuksene jeg brukte i fjor, og de sitter løsere enn da, singletene er ikke like trange og jeg har ikke noe løshud å bekymre meg for, så egentlig er alt i skjønneste orden for tiden :) Meeeeen, jeg vil fortsatt ned de siste 5-6 kiloene altså, bare så det er sagt, jeg skal ikke gi opp nå, til det har jeg oppnådd for mye på kort tid!!!!

Kneet til minsten er forresten bedre, selvom det begynte å blø igjen i går - han måtte jo teste ut crosseren sin etter at gubben sveisa på eksospottene igjen *fnis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar