lørdag 26. juni 2010

Så var det plutselig lørdag - igjen =)

I dag har vi hatt omtrent alle årstider, tror jeg.... Men, nå er det skyfri himmel og det henger klær på tørkesnora ute :) Mensen er ferdig for denne gang, vekta stoppet på samme tall som i går - og jeg må seriøst gjøre noe med enten hjernen eller synet, for jeg kan ikke for mitt bare liv se at jeg har fått noen mindre mage.....

Vesla er tydeligvis opptatt og fornøyd på hyttetur med venninna si, for jeg har ikke hørt noe fra henne siden i morres ;) Gutta (dvs minsten) ønska seg grøt til middag, så det ble det til dem i dag - med norske jordbær med sukker og fløte på til dessert :) De ble så mette at de ikke har spurt etter lørdagsgodtet enda *fnis*

Ellers har jeg fått henta diplom, sekk og fotball til minsten, som ble delt ut på fotballskole-avslutninga på torsdag - men der var jo ikke vi......fingeren har han ikke klaga på i dag, så da funker det nok med ekstra tape og støttebandasje - mor er litt overbeskyttende her *rødme*

Så har jeg vært en tur i butikken min og henta hjem litt stæsj til pusen som går med body, i håp om å få opp humøret hennes litt......hun er skikkelig misfornøyd med å måtte være inne - og det må hun en uke til, fikk beskjed om at hun ikke fikk gå ut før stingene var tatt :o

Men, nå må jeg få ut finger'n og trylle frem støvsugeren, sånn at hybelulvene er borte fra teppet før gubben kommer hjem ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar