fredag 11. juni 2010

Hei og hopp!

Travelt om dagen.....
Juniorpusen kom hjem tirsdag kveld - du verden så deilig det var :D Men, jeg har aldri sett en katt som var såååå møkkete, slimete, klissvåt og iskald noen gang...... Onsdag og i går har han løpt ut og inn som en jo-jo fra morgen til kveld, hehe :) Hadde annonse i avisen også, men den fikk vi i grunn ikke bruk for, men den var nå der, så fikk vi vist fram grompusen til alle lokalavisens lesere også *fnis*

Ellers starta jeg i BPA-jobben min på tirsdag ettermiddag, så jobba 3,5 timer da og 8 timer på onsdag - har måttet stenge butikken på onsdager sånn at jeg tjener noen penger i tillegg...... Blir ikke rik av den jobben heller, men på 11 timer har jeg allerede tjent mer der, enn hittil i butikken :s

Nå må jeg stenge butikken en halvtimes tid, og komme meg til legen igjen......var jo der for en mnd siden eller no, hadde bronkitt :( Antibiotikaen hjalp litt, og jeg tenkte jeg fikk være tålmodig med at hosten ikke forsvant - men nå er tålmodigheten min slutt *så det så*, hosten har ikke blitt det spøtt bedre, og nå er jeg så tungpustet at jeg trodde det var hjertet på morran :o Men fikk til slutt hosta opp litt slim (det tar omtrent en time før jeg får det løs) og da gjør det bare vondt i ryggen og i brystet når jeg trekker pusten dyyyyyypt - så det lar jeg være ;) Forbaska irriterende altså!!!!

Henta eldstemann i går og han blir til søndag, i dag skal minsten i bursdag, i morra skal vesla i bursdag.....og hun fabulerer om overnatting både her og der, så jeg er spent på hva hun ender opp med til slutt *hehehehehe*

Fikk se ultralydbilder av den kommende lillebrøster i går - dvs, det var TO inni der, så nå var både eksen og hans kone i koma, ingen av dem ønska seg det :s Men, hun er visst tvilling (den andre døde under fødselen) og med tilskudd av hormoner for å få i gang hennes eggløsning, så ble det visst to, gitt :p Enda hun hadde halvert medisindosen fordi de var redd for tvillinger...... Kjenner at det føles litt urettferdig, men samtidig så er det veldig koselig da!!! Og de ville så gjerne begge to at vi også skulle få det til - men som jeg sa, da må vi nok vinne i lotto først, for å bedrive prøverøring privat er DYRT, og man får ikke refundert noe når man har brukt opp de tre i det offentlige :( Vi har ikke 40-50.000 å bruke på noe som ikke er garantert altså....... Jeje, vi får sette alle kluter til, og satse på at eskimoene i fryseren på Ullevål vil tilgodese oss så vi blir foreldre i mai/juni neste år *blafre med øynene* men, det finner vi altså ikke ut før utpå høsten en gang - nå er det sommer og medisinfri til midten/slutten av august, MINST :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar