fredag 11. juni 2010

Lungebetennelse :s

Jepp, så hadde bronkitten fått godgjøre seg i en mnd's tid, så da hadde det blitt lungebetennelse i stedet *fnis* hvorfor gå til legen når man kan la være :p Er vel i grunn lei av å løpe ned dørene der, så dette ble litt sånn som i fjor når jeg gikk med uvi en mnd før jeg kom meg til legen og det hadde blitt nyrebekkenbetennelse (som heller ikke er særlig gunstig, siden jeg bare har en nyre haha). Men, nå fikk jeg ihvertfall penicillin igjen - lenge siden sist, har bare fått annen antibiotika de siste årene, og dobbel dose av det 'vanlige' folk skal ha - i pakningsvedlegget står det at normal dose er 250 mg, 3 ganger daglig i 10 dager - jeg skal ha 500 mg 3 ganger daglig i 10 dager! Men, da får det jaggu virke også, altså, for nå er jeg lei av å ikke få trukket pusten uten å hoste.....og få skjeve blikk av alle rundt meg fordi jeg aldri er stille :/ Det blir jo til at jeg ikke trekker pusten skikkelig, for at andre skal få pause, men det blir slitsomt det og, for kroppen vil gjerne ha litt oksygen ;)) Og så er jeg lei av å tisse på meg, fordi hostekulene varer så lenge at det er kul umulig å holde igjen hvis jeg må tisse og ikke sitter på do akkurat da :$

Nuh, skal alt bli så meget bedre - og til ferien er jeg frisk som en fisk! JIIIIIIHAAAAA :D)

3 kommentarer:

  1. Uffda. Gooood bedring! Og håper medisinen hjelper :)

    SvarSlett
  2. Masse god bedring til deg... :klemme:

    SvarSlett
  3. Tror jeg har fått en vidunder-kur, for siden i går kveld har det ikke surkla *HURRA*

    SvarSlett