torsdag 3. juni 2010

Og tida går!

Tenk, i går ble eldstemann 12 år!!!! Hvor ble den tida av? Gode gutten til mamma'n sin, må innrømme at jeg satt med klump i halsen når jeg ringte han på morra'n for å gratulere med dagen.......da føltes han så innmarin laaaaaangt borte :( Første gangen jeg har følt det sånn, det var skikkelig sårt.....

Ellers venter jo eksen og hans kone barn til vinteren, så unga gleder seg til å bli storesøsken igjen.....jeg klarer ikke helt å glede meg med dem som jeg burde :( Men, det er jo hyggelig at de endelig har fått det til da!

Jeg har skrevet kontrakt på BPA-jobben min, og har i dag vært hos brukeren og satt opp arbeidsplan ut juni - tror dette skal bli skikkelig bra, jeg :D Og så blir det ferie i uke 27, for da skulle de bort, og det passer jo bra for unga er hos oss da, og gubben har første ferieuka si den uka :)

Opphørssalget er i full gang nå, siste åpningsdag er fredag eller lørdag i uke 25..... Er fryktelig dårlig med trafikk om dagen, så håper det tar seg opp littegrann, sånn at jeg får inn litt kroner på tampen......

Vekta har ikke bykset i full fart oppover denne uka heller, selvom jeg hadde frykta det..... Har jo startet oppkarbing før helgas alkoholinntak, og har bare pådratt meg 800g vann hittil - jeg hadde forespeilet meg to-tre kilo på rappen, så er i grunn fornøyd :D Nå gleder jeg meg veldig til å komme nedover til vogna i morra!

2 kommentarer:

  1. Sender deg en skikkelig stor klem, vennen. Takk for alle oppmuntrende kommentarer i bloggen min. Gratulerer med stor gutt, skjønner godt det er sårt å ikke ha han hos deg på bursdagen, og det at eksen nå "er gravid" skjønner jeg også veldig godt er litt sårt når dere er i den situasjonen dere er.
    Lykke til med alt som skjer i livet ditt nå, mye på gang hos deg for tida.
    Mange store klemmer fra esme.

    SvarSlett
  2. Åh, Esme *klemmer på* Tusen takk for gode ord! Jeg håper av hele mitt hjerte at dere får den hjelpen dere trenger, og at dere får oppleve å bli foreldre til et lite barn som får vokse opp! Ingen skal måtte oppleve det dere har gjort, noen gang - og dere har opplevd det tre ganger, det er skikkelig urettferdig :( Mine 'problemer' blir bittesmå i forhold til det..... Sender en skikkelig stor klem tilbake til deg!

    SvarSlett