fredag 3. september 2010

14 dpo :(

Og like blenda - i dag tok jeg en CB, og den burde ihvertfall ha reagert nå.......
Så, da har jeg sendt mail til Hausken og spurt om det er mulig å få en samtale i høstferien - da er jo unga borte halve uka, så er litt lettere å reise, uten å blande inn dem ;)
Denne gangen har jeg bare skrevet om forsøket her inne, og bare fortalt det til pappa utenom - unga har ikke visst noe heller, så slapp de å få forventninger siden de mista tvillingsøsknene sine tidligere i sommer :(
Skal ringe Ullevål når telefonen deres åpner - lurer på hvordan jeg skal få ut journalen min fra dem.......

Fant forresten dette på Hausken sin hjemmeside:

Fra 2008 starter vi en studie som skal se på sannsynligheten for å lykkes med å få
barn etter å ha hatt 3 eller flere negative forsøk ved andre klinikker. Våre foreløpige tall viser at halvparten av disse vil lykkes hvis de går på en ny runde her hos oss.


Studien vil gå over 2 år og er et samarbeid med Serono Norge. Vi tar sikte på å
publisere resultatene fra denne studien i Human Reproduktion. Der har vært studier
publisert tidligere som har sett på sannsynligheten for å få barn på 3 eller 4 forsøk.
Denne studien tar altså sikte på hvordan det går med de parene som ikke har lykkes
tidligere men likevel går på en ny runde. Studien blir den første i sitt slag. Resultatene
fra denne vil være svært viktig når vi skal forsøke å gi råd til de pasienter som tar
kontakt. Er det noen vits i å prøve videre eller er det på tide å gi seg?

6 kommentarer:

  1. Heia Hausken!!!

    Har gubben fridd enda? :D

    SvarSlett
  2. Hehe, nei han får nok ikke ut fingern med det første :p

    SvarSlett
  3. Da får du fri da vettu. Dere må jo få penger til Hausken!!!! Halloooo lissom!!!

    SvarSlett
  4. Haha, jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal fri :p Det er mannens jobb, og jeg har allerede vært gift en gang, da var det ingen som fridde.....så den lille romantiske delen av meg vil gjerne bli fridd til ;) Men, får penger til Hausken så fort forsikringsselskapet får ut fingeren, da :D

    SvarSlett
  5. Ååå! HUrra!! Jeg har troa på Hausken :nikker:

    Og enig, syns menna kan fri :nemlig:

    Litt gammeldags må man få være?

    SvarSlett
  6. Jepp, ihvertfall når man er så gammel som meg :p

    SvarSlett