lørdag 4. september 2010

Loppemarked :)

Jepp, det har vi vært på i dag ;)
Fikk handla 6 stappa bæreposer med klær + 4 kule vesker for til sammen kr 175,- Og da har jeg fått med ei skikkelig fin skinnjakke også, lang modell med belte :D Så ble det litt av hvert til unga - bukser, boblejakke til minsten, gensere, topper, college-jakker, støvletter.....flere merker som Adidas, Wow og ting som jeg aldri har hørt om, men som visstnok er in i følge unga :) Det meste ser jo helt ubrukt ut! Skal en tur nedover i morra også, for da fyller de på masse nytt! Jeg kjøpte også en Babybjörn bæresele som så helt ny ut, kan jo hende vi får bruk for den en gang ;) Og bare den er vel verd mer enn alt vi betalte til sammen, hehehe.

Og så fant vi et gammelt Geni-spill, et MasterMind og et helt nytt modellfly (pakningen var ikke åpnet en gang) som gubben og minsten skulle bygge - disse tre tingene havna på kr 50,-

Kjekt med loppis :))

3 kommentarer:

  1. Så kult å finne så mye fine klær SÅ billig! kan tenke meg at unga ble happy :)

    Men den babybjørnen bør du ikke bruke noe særlig. Den er ikke bra for hoftene til bebisen, men det vet du kanskje? Bare bruke den maks 20 minutter av gangen i så fall. (samme som vippestol). Hvis du vil bære anbefaler jeg manduca (ligner babybjørn, men der sitter ungen riktig) eller bæresjal.

    Har du fortalt gubben at han må fri enda eller? Hihi :)

    SvarSlett
  2. Hehe, nei, han har ikke skjønt det enda :p
    Babybjørn har jeg brukt mye med de tre jeg har, men så solgte jeg den når minsten var blitt for stor til den...... Har ikke brukt den så lenge om gangen - kanskje 30 min.....

    SvarSlett
  3. Okai. Må jo passe på vettu :)

    Du får hviske til han at han må fri når han sover. Påvirke underbevisstheten liksom :fnise:

    SvarSlett