torsdag 2. september 2010

Lur idè - eller helt på bærtur?

Satt her og var rimelig frustrert, og så kom jeg plutselig på en ting:
Jeg får jo snart oppgjøret for den stjålne bilen min - og det regner jeg blir rundt 50.000,- :D Joda, vi trenger pengene, absolutt, men skattepengene kommer jo også snart..... SÅ, da slo det meg; Da har vi råd til en 3-pak hos Hausken!!!!!! Eller skal man nøye seg med ett forsøk.....*hmmmm*

Hva hadde DU gjort?

Ikke ut i fra hva som er fornuftig, for jeg vet jo at det mest fornuftige er å innse at vi ikke får noen barn sammen, og at pengene bør gå til andre ting vi trenger ;) Men, sånn jeg ser det, så har jeg bare et par år igjen å prøve på, og jeg blir jo mindre og mindre fruktbar for hver syklus - så, derfor tenker jeg som så, at fortere vi prøver jo større sjanse for å lykkes......og ingen vet jo når evt det blir økonomisk mulig å evt prøve igjen......disse pengene (for bilen altså) er jo penger vi ikke har regnet med å få i utgangspunktet, skattepengene er jo ventet ;) Og, får vi det vi har regna på der, så blir det faktisk en del det også!

Har jeg fått en lur idè - eller er jeg helt på bærtur og lar følelsene løpe av med meg?

2 kommentarer:

  1. Heisann :)
    Eg kan nå si hva eg hadde gjort så får det blir opp til deg om kva du føler for det ;) Eg hadde heilt klart gått for 3pk hos Hausken. Ja det er ein del peng, men eg tenkte som så da eg gjekk for 3pk at eg igrunn berre betalte for 2 forsøk og fikk det 3. gratis. Da eg hadde mine 2 første forsøk for vel 10 år siden var eg litt naiv og trodde at så lenge vi klarde å befrukte egget så ville eg bli gravid. Eg la ut vel 60000kr på 2 forsøk, og da betalte eg for hvert forsøk.....angret bittert på at eg ikkje den gangen gjekk for 3pk.

    Lykke til med valget og håper du og mannen finner ut kva som er best for dere.

    Klem
    Dancing

    SvarSlett
  2. Takk for det, Dancing *klemmer på* Jeg tenker nøyaktig som deg - og har tenkt akkurat det samme ang hvor 'lett' det skulle gå når alt var timet og tilrettelagt.....akk hvor feil det var :S
    Men, det kan jo være en idè å lufte tankene for gubben også, hehe, venter til han kommer fra jobb ;)

    SvarSlett