mandag 20. september 2010

Oppgjøret på bilen min.....

Jeg har jo vært tålmodig, og ikke mast på forsikringsselskapet.......men, så sa eksen i går at jeg måtte ringe dem og spørre hva de drev med, for det skulle ikke ta mer enn 3 uker før jeg skulle ha oppgjøret :O

Så, jeg ringte i dag, og joda, takstmann hadde taksert bilen til 20.000 mer enn jeg hadde håpa på, så jeg protesterte ikke på det - og pengene skulle jeg visst hatt for flere uker siden.....så damen beklaget og beklaget, stakkar..... Så, da skal ihvertfall pengene overføres til meg, og jeg må levere inn vognkort del 2 og nøklene mine hos forsikringsselskapet når jeg får papirene :) Da har vi både til forsøk, medisiner og regninger, gitt :D To uker igjen til forsamtale hos Hausken, spennende å høre om det blir forsøk eller ikke......

Og, nå nærmer det seg vel med skatteoppgjøret også, spent på hvorfor det ikke kom i juni som det pleier......og om de har klart å gjøre det riktig nå, for på selvangivelsen hadde jeg ikke fått min del av gjeld/renter og feil skatteklasse :S

1 kommentar:

  1. Gratulerer med taksten over all forventning :)
    Så godt for dere :) og krysser fingrene for dere :)

    SvarSlett