søndag 26. september 2010

Og dagene går :)

Nå er det under to uker igjen til Hausken :) Veksler stadig mellom optimisme og tankene på å la det være...... Skrekken for de blenda testene, håpet og skuffelsen kommer innom stadig.....samtidig kommer optimismen, håpet og troen på at det kan funke også - for en karusell!

Jeg tenker på alt jeg kan bruke pengene på om vi ikke går for flere forsøk - og hvordan jeg kommer til å angre om vi ikke bruker dem på det :S

Tenker på alt styret med medisiner og kontroller, smerter og letingen etter symptomer, reise og overnattinger, barnevakt, hundevakt.......og hvor mye det er verd det hvis vi lykkes <3 Store motsetninger i tankene om dagen, altså - håper det blir lettere etter vi har vært i Haugesund!

Om under en uke drar vesla og jeg på en jentetur til København, bare oss to på svipptur - satser på at vi får en flott tur :D

3 kommentarer:

  1. Så mye kjekt å se frem til i de nærmeste ukene! Både jentetur og spennende samtale!

    SvarSlett
  2. Det blir jo veldig spennende! Skjønner godt tankerekken din altså, men jeg tror at hvis dere ikke prøver så kommer dere til å angre mer!

    Køben med snuppa hørtes kjempekos ut! Kan tro hun gleder seg masse til det altså :)

    SvarSlett
  3. Ja, det blir to hektiske uker, men håper det blir positivt hektisk :) Jobb i dag, forelesning på skolen i morra, Køben torsdag-lørdag, så denne uka er full ihvertfall :)

    SvarSlett