onsdag 15. september 2010

Den forbannede veggen.....

Hadde aldri trodd jeg skulle gå på den nå :O Trodde jeg var forberedt og at livet er godt å leve - det er jo det!!!! Jeg har det jo så bra, at jeg ble totalt tatt på senga :S

Jeg smiler og sier at joda, jeg har det bra - og det er jo egentlig sant, men jeg forteller ikke om den delen av meg som har det helt pyton......orker ikke å få medlidende blikk, samtidig som det hadde vært veldig godt å bare kunne ta i mot trøst og bli holdt rundt....skrike, kjefte, anklage, grine og skrike enda mer...... Men, så gjør man ikke det da, men stenger alt inni seg....og det sprenger så inni granskauen, det gjør så vondt, panikken kommer og kribler i alle nerver i kroppen - og jeg skjønner ikke hvorfor!!!! Eller, det må jo være en reaksjon på alt kroppen har vært igjennom de siste to årene, for jeg klarer ikke å se at noe annet skulle være grunnen..... Gubben og jeg har det bra, unga har det bra, hverdagen er egentlig helt grei og jeg burde gått rundt lykkelig over familien min og kjæresten min <3 I stedet går jeg rundt og LATER som jeg er glad, mens jeg gråter inni meg.....og så vil jeg ikke være sutrekjerring, så da holder jeg kjeft :( Det er jo så utrolig mange som har det mye værre enn meg, og de klager ikke, så hvem er jeg da om jeg plaprer i vei om det?

Åh, så godt å ha denne bloggen, de som leser her gjør det frivillig, og så slipper jeg å føle at jeg trenger meg på noen...... Forstår jo de som sliter med ting og har det vondt, skjønner at de har behov for trøst og forståelse - men, jeg forstår ikke hvorfor JEG gikk på den veggen nå.....det er jo INGEN god grunn til det :(

4 kommentarer:

  1. Huff snuppa :klemme:

    Syns du skulle tatt en prat med legen din jeg. Det som er små problemer for noen er store for andre og du må ikke tenke hvordan andre har det. For deg nå er hvordan du har det veldig ille og da må du ta tak i det og tenke på det og på deg selv.

    Det er også mye bedre å ta tak i slike ting nå som du faktisk VET at du HAR problemer. Ingen er tjent med at du venter lenge for da blir ting myyyye verre og mye tyngre for de rundt deg også.

    klem

    SvarSlett
  2. Men jeg syns du skal be legen om henvisning til psykolog i hvert fall. Det er ikke sikkert du trenger mange besøk skjønner du :)

    Det kan være laaang ventetid i det offentlige og de private er DYRE, men kan likevel være verdt det, i hvert fall 1-2 timer, bare så du får prata med noen som jobber med dette til vanlig.

    Kjenner meg så godt igjen i det du skriver :klemme:

    SvarSlett