torsdag 16. september 2010

Hva er det som skjer, a?

Holder det på å klikke for meg? Har jo bare lyst å grine - men, jeg har da ikke noe å grine for, sånn egentlig?! Jeg har en mann som elsker meg, og som jeg elsker høyere enn himmelen, jeg har tre nydelige barn som jeg elsker høyere enn alt i hele verden, jeg har et hjem jeg er glad i, masse dyr som betyr masse for meg..... Vi skal til Hausken om under en mnd og høre hva vi skal gjøre videre.... Likevel føler jeg at verden bare er svart :( Men, jeg har jo INGEN GRUNN til å ha det sånn inni meg.....

Savner vennene mine, som jeg kunne surve litt til når livet butta og veggen føltes for høy, riktignok var det stort sett i fylla jeg snakka om det, og det ble aldri nevnt etterpå, men jeg savner det......

Er så lei av maska, den føles så trang akkurat nå....og nå skal jeg på jobbintervju om en liten halvtime, bare å sette på seg smilet og kjøre på! Det er mange som har det værre enn meg, det har garantert hu dama jeg skal til også...... Har alltid følt ekte glede over å kunne bety noe for et annet menneske, men nå bryr jeg meg ikke :O Hva er det som skjer?????

Takker Adel for gode råd - jeg vet at du har helt rett!!!! Men, likevel så vet jeg ikke hvordan jeg skal 'angripe' dette.....

6 kommentarer:

  1. Trodde jeg skrev en lang kommentar til deg tidligere i dag, men finner den ikke lenger. :(
    Tror adel har ett poeng mtp dette med psykiater ihvertfall, det er ofte det er nok med bare ett par samtaler. Det er fornuftig å kunne snakke med andre og få tankene ut av hodet. Om fastlegen din ikke har peiling på sånt, så gjør han klar over det. Si ting rett ut, det hjelper som regel.
    Du skal ikke sammenligne deg med andre, Flippy. At andre sikkert har det verre enn deg vet du ingen ting om, og dessuten spiller det så ufattelig liten rolle. DU har det vondt NÅ. Tillat deg selv å ta vare på deg selv.
    Sender deg en megastor *trøsteklem*

    SvarSlett
  2. Åe, tusen takk Esme *klemmer på* Skal prøve å få tatt tak i dette......

    SvarSlett
  3. Esmeralda skriver så klokt :) En god klem til deg! Viktig å lytte til kroppen og ta vare på deg selv.

    Er selvfølgelig kjempetøft å gå rundt med en maske om at alt er bra, når man ikke har det så bra inni seg. Det tærer på.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for støtte damer - dere er herlige *klemmer på*

    SvarSlett
  5. Hvordan går det med deg Flippy?

    SvarSlett
  6. Joda, det går opp og ned......

    SvarSlett