torsdag 2. september 2010

Ny mail fra Hausken :)

Jeg sendte jo selvfølgelig 'takk for mailen' til alle sammen, og forklarte at vi måtte vente til vi evt ville ha økonomien på plass......Fikk svar fra Hausken i dag:

Det er greit. Jeg kan bare gjenta det som Jon sa. Det høres egentlig lovende
ut. Hvis en får embryo av god kvalitet og livmorslimhinnen ser bra ut, så
gir det gode odds. Det kan være små ting en må forandre på for å få den
store effekten :-)
Men jeg forstår din frustrasjon og dine økonomiske betenkeligheter. Dere er
hjertelig velkommen!


Med vennlig hilsen/ With kind regards

Arne Schwennicke
lege/doctor

Allerede nå, så er jo inntrykket av Hausken MYE bedre enn Ullevål - og det hjelper jo litt å lese på sg om alle som er fornøyde med dem også ;)

3 kommentarer:

  1. Ja jeg må jo si jeg har hørt mye dårlig om akkurat ullevål...

    og SÅ mye bra hos de andre klinikkene, særlig de private.

    hadde du sendt mail til Aleris også forresten? de hjelper jo veeeldig mange etter offentlige forsøk med gode resultater :)

    SvarSlett
  2. Nei, har ikke sendt til Aleris...... har jo hørt så enormt mye bra om Hausken ;)

    SvarSlett
  3. Så flott du har fått ett bra inntrykk og håp om at det finnes hjelp der ute! Skjønner absolutt at du spekulerer på å bruke "bilpenger" på forsøk, tror jeg ville prioritert slik selv også. Men er det mulig å ringe og høre helt sikkert hvordan skatteoppgjøret blir? Sier det bare fordi jeg ikke fikk igjen riktig så mye som jeg hadde regnet med... ;)

    SvarSlett