tirsdag 21. juni 2011

Skoleavslutning for 13-åringen =)

Ja, det var vi på i går - og de var jo sååå flinke!!! Jeg var superstolt mamma mange ganger i løpet av kvelden, han påtok seg rollen som "programleder" uten å virke nervøs i det hele tatt, han bare koste seg og var så selvsikker som jeg aldri har sett han før <3

De hadde sanger, jentene hadde dans, noen av gutta hadde sketsjer, to ledet hele bøtteballetten og hadde både vitser og andre morsomheter, noen trikset med pinner, noen hadde fysisk konkurranse med foreldre, lærere og medelever (her ledet min sønn an, sto der med mikrofon og kommanderte de voksne rundt som de var dukker, hehe), det var "beat-for-beat" med både lærere og foreldre som deltagere og de avsluttet med "sirkus" der det var både sjonglering, triksing og min lille og en til sykla og showet på enhjuls-sykkel :)

Sønnen var storfornøyd med hele kvelden tror jeg :) Vi lo ihvertfall mye, tok en del film og bilder, og det ble avsluttet med at alle elevene fikk hver sin cd med bilder og filmsnutter fra deres 7 år på barneskolen - og hver sin diplom :)

Det er moro å være mamma på sånne dager - og imponert over de sidene gutten viste i går, han viste en flott og selvsikker ung mann, og det tegner godt for fremtiden <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar