torsdag 23. juni 2011

Sony Ericsson w995

Det var altså drømmemobilen for noen år siden, men da var den for dyr :( Og så ble det touch-telefon i stedet, men jeg er liksom ikke helt fortrolig med å skrive på touch-telefon da... Må liksom sitte å se på hele tiden - og ikke minst bruke begge hender :s

Så, da bestemte jeg meg for at jeg skulle kjøpe en Sony Ericsson w995 - men, den har jo gått ut av sortimentet for lengst, og ingen av butikkene her hadde flere igjen :( Har funnet den i noen nettbutikker, men da er den jo fortsatt svindyr... Er det ikke typisk da?

Savner å kunne skrible ned masse sms uten å måtte se på telefon, og siden Nokia sin kule 6700 Slide-telefon ikke har smileys, så er den uaktuell - jepp jeg er smileys-nerd ;-) Og så må liksom kameraet ha mer enn 5 mpx synes jeg... Har sikla litt på SE Zylo, men er usikker pga kameraet som bare har 3,2 mpx... Jeg tar jo det meste av bilder på farten, og da er det ikke alltid jeg har med digitalkamera - mobilen er liksom alltid med :-)

Hvis noen vet om en butikk som fortsatt sitter med en SE W995 så skrik ut - eller hvis noen har en Zylo og kan fortelle hvordan bildene blir, så gi et pip da?

3 kommentarer:

  1. Har funnet noen w995 på ebay - byr litt på en nå, blir spennende å se om jeg får den :) Ellers er det ikke så ille pris på "kjøp nå" der heller - under tusenlappen for en ulåst helt ny telefon... Foreløpig er budet mitt på litt over 1 dollar + 15 dollar i frakt, hehe :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke råd til iPhone, men en dag skal jeg også ha det :)

    SvarSlett