tirsdag 28. juni 2011

Svimmel =(

Trodde ikke det var mulig å bli så svimmel uten å gå i gølvet, men det gjør det altså... Sliter seriøst nå, for det kjennes ut som jeg skal besvime hvert sekund :-o  Kommer sikkert fra nakken, men det blir jo ikke mindre ubehagelig av den grunn, da, hehe... Kjennes litt sånn ut som blanding av feber, fyllesyke, sjøsyke og dritings - jeg har spist, så det er ikke grunnen, og jeg er heller ikke dehydrert... Knaka no veldig i nakken i natt, og etter det ble jeg svimmel, har ikke sovet heller, så ganske sikker på det er derfor!

I morra er det jo tid for nevrologen igjen, kjenner at det blir i overkant spennende å kjøre dit om jeg er like svimmel da :s Hadde tenkt meg en tur i butikken nå, men er redd jeg svimer av før jeg kommer meg ut i bilen, så får nok sitte i sofaen - eller legge meg ned straks, kjenner jeg :( Urk, det er ekkelt altså! Blir jo så uvel også, og er det noe jeg hater, så er det å være kvalm :( Jaja, går vel over - men måtte bare få det ut!

2 kommentarer:

  1. Dette hørtes helt for jævlig ut! Kan du muligens ha virus på balansenerven? Hvis dette vedvarer bør du undersøke det.

    SvarSlett
  2. Takk :) Er litt bedre i dag, men det var jo ikke så ille på morran i går heller da... Heldigvis kunne gubben bli med meg til nevrologen, så da slipper jeg å kjøre :))

    SvarSlett