fredag 22. mai 2009

Da var det fredda'n =)

Ellers skjer det ting i livmora, men om det er egget som har festa seg, eller om det er på tur ut vet jeg ikke..... Har kjøpt inn tester, så har jeg når tida nærmer seg - jeg er IKKE utålmodig, he he. Spennende 1,5 uke framover nå, og jeg får jo uansett ikke mensen pga medisinene jeg tar, så jeg må teste for å være sikker på resultatet! Viser testen at jeg er gravid etter to uker, skal jeg fortsette med medisinene i noen uker til, er testen negativ skal jeg slutte med medisinene og kroppen skal gå tilbake i "normal" modus igjen..... Krysser fingre og tær for at vi slipper å bruke opp det siste egget!

Ellers skal unga til faren sin denne helgen - og neste helg, siden de var her to helger på rad pga 17.-mai. Skulle ønske at Suburban var i orden så jeg kunne kjørt den, for jeg synes det er dumt å bruke Manta'n før den er restaurert og har sikkerhetsbelter bak til unga, og i tillegg så er det en eksoslekkasje der som gir meg vondt i hue før jeg har kjørt i ti minutter :(

I går starta klekkinga av egg, det er ingen som har laget hull i skallet ennå, men jeg hørte piping der tidligere i dag, og et av vaktel-eggene snudde seg når jeg så på de, så i helgen håper jeg at rugekassa igjen fylles opp med kyllinger :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar