lørdag 30. mai 2009

Så var det lørdag...

Strålende sol men litt vind =) Sitter her og er litt lei meg fordi det ser ut som om vi ikke blir foreldre denne gangen heller.....Men hvis vi får råd før jeg blir for gammel, så kan vi alltids prøve en gang til..... Bare litt sliten og lei akkurat nå, men over sommeren kanskje ting er annerledes og motet litt høyere :))

Skal prøve å fokusere på andre ting, så i morra skal vi på Gatebil på Rudskogen - det blir spennende! Har jo sett alle filmene, og det ser ut til å være skikkelig liv på disse treffene - gleder meg masse, og skal ikke ta med den siste graviditetstesten jeg har kjøpt inn, så den får vente til mandag :) Men, regner med at den også blir negativ, så da gleder jeg meg i grunnen til å slippe disse medisinene, og huske på dem 3-4 ganger om dagen - ikke så lett med disse kapslene heller, som skal oppi -xxxxx-, kan liksom ikke gjøre det hvor som helst! He he, det ville vært litt av et syn, tjihi....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar