fredag 15. mai 2009

Ultralyd

Møtte opp på ul med gullsko i dag, og fikk plutselig en ny lege også

Inn med ul-proben og det første hun sier er "har du todelt livmor"? Hvorpå jeg svarer at jeg har hatt det, men at skilleveggen ble fjernet da jeg tok keisersnitt. Men, neida, legen var helt sikker på at det var todelt, og viste meg begge "rommene" Ja, ja snodig det der.... Ikke kan jeg forklare det - men så kom det store: Slimhinna i den første delen hun målte var på 7,8 mm og på den andre delen var den 8 mm Dette var helt topp resultat sa hun, og dermed blir eggene tinet mandag og skal settes inn på tirsdag - hvis de overlever så klart

Måtte jo spørre om kvaliteten på de da de ble fryst, for jeg fikk jo inne et 8-delt på fersk. Eggene som er fryst er 6-delt, 8-delt og 9-delt - noe som visstnok også var helt supert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar