fredag 29. mai 2009

Fredda'n =)

Da ser det ut til at vi endte med 39 vaktel-kyllinger og 8 hønse-kyllinger denne runden :) Ingen flere vaktler har dødd heller, så nå håper vi at alle lever opp!

Tok en ny test i dag - negativ den også.... Hvis jeg hadde hatt "vanlig" syklus, så skulle den ha blitt positiv i dag :s Ja ja, selvom toget ikke har gått helt ennå, så har jeg nok mista motet nå dessverre :( Med mindre vi plutselig vinner i lotto og får råd til flere forsøk da - men først må man jo ha råd til å levere lotto-kupongen.... Æsj, altså, er så dumt at man får så høye forhåpninger og så funker det ikke! Det sies vel at egg som har vært fryst kan være litt tregere i utviklingen i starten, er vel derfor Ullevål sier man skal teste 14 dager etter det blir satt inn - men jeg har til gode å høre om noen som har fått positiv test sååååå sent..... Ja ja, tirsdag er dead-line, enten så går det, eller så er det over og ut!

Vesla klarte å ikke rekke skolebussen i dag, så jeg måtte kjøre henne på skolen - skulle vel strengt tatt ikke gjort det, så kanskje hun hadde lært at sirup i rumpa ikke lønner seg?! Men, så har jo jeg et ansvar for at hun kommer seg til skolen da..... Skjønner ikke at det går an å være så treg jeg, altså - hun sto opp før minsten, han rakk bussen men ikke hu :o I ettermiddag reiser de til faren sin igjen, så da skal jeg sove leeeeeeenge :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar