mandag 11. mai 2009

Hmmmmm

I dag våkna jeg uten hodepine for andre dag på rad :) Ikke ble jeg svimmel etter jeg skifta plaster heller, men litt vondt i hue utover dagen - som jeg tok knekken på med Paracet!

Ellers ringte det en kar fra en butikk jeg leverte åpen søknad hos i høst - de hadde en ansvarsstilling ledig og ønsket å snakke med meg :o Tenk om, tenk om, tenk om det er drømmejobben og at jeg får den!?!? Ingenting hadde vel vært bedre enn det :D

Tante-pus er ferdig med sin mark-kur for denne gang, merka jo at han hadde mark etter han kasta opp fra narkosen på fredag....i morra skal han endelig få gå ut og nyte sin nye tilværelse som tante ;)

Er så utrolig mye jeg har lyst å skrive her, men tida strekker ikke til, for en del av det krever full konsentrasjon - og det har jeg ikke så ofte tid til om dagen.... Skal prøve å få det til da! Lover..... Lurer på om det er mulig å få sånne smileys i tekstene på denne siden forresten? Det er også en ting jeg skal utforske - etterhvert :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar