onsdag 27. mai 2009

Mere kyllinger

Da var det en vaktel-kylling som døde i natt også.... totalt har nå 6 stykker dødd, og fortsatt lever 43 stykker, selvom et par stykker av dem fortsatt ikke eier balanse - den ene er konstant i spagaten og den andre ser ut som ikke kan bruke den enen vingen....

I rugekassa tusler det nå to hønse-kyllinger som har kommet i formiddag, den ene fikk jeg faktisk filma med mobilen i det den fikk opp det siste av skallet og velta ut! Skal prøve å få lagt ut den videoen etter hvert - ganske moro :)

Tok en graviditets-test i dag, men den var selvfølgelig negativ..... Fortsatt noen dager igjen før det er for sent da, skal jo egentlig ikke teste før tirsdag 2/6 - jeg utålmodig? Neeeeeida! Men, når man har så mange "tegn" blir man jo ufrivillig optimist da, og disse tegnene har jeg kun hatt når jeg faktisk har vært gravid tidligere.....ikke når jeg har håpet/trodd jeg har vært det.....så kan jo ikke gi opp håpet ennå!!! Men, er det like negativt på tirsdag, ja da er toget gått :(

Skal til dyrlegen med Tante-pus i morra, han er jo snart blitt naken-katt, stakkar :o Skjønner ikke hva det er, så får få dyrlegen til å se på det - kanskje hun finner ut noe?!

Dagen starta med regn, så ble det masse vind og sol, men nå kommer skyene igjen.... Merkelig vær altså, he he, sommer i Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar