torsdag 28. mai 2009

Tante-pus - igjen

Da har jeg nettopp kommet hjem fra dyrlegen med Tante-pus! Han er jo snart naken-katt nå stakkars, he he, så han fikk en sprøyte med kortison mot kløe, en med b-vitaminer og en til jeg ikke husker helt hvorfor..... Så skal han få tabletter hver kveld i to uker, før vi må tilbake til dyrlegen for nye sprøyter.... Han var jo så flink også da, jeg fikk sååååå masse skryt :))) Antagelig noen form for parasitt som gjør at han mister pelsen :( Heldigvis er det ikke smittsomt, så vi slipper å behandle de andre dyra!

Da jeg kom hjem og titta i rugekassa, satt det fire små kyllinger og titta på meg, gitt :o Nå er alle eggene til Jærhøna klekket og en av de til Plymouth Rock'en og enda er det hull i to eller tre til :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar