torsdag 14. mai 2009

Og da kom regnet

Ny dag og nye muligheter - og det regner :( Skulle ikke denne uka liksom bli fin, tro?
Ja ja, men så blir det så veldig mye grønnere og finere ute, bare sola titter fram igjen da :)
Er helt sikker på at det var ett eller annet jeg skulle i dag, men klarer jo ikke å huske det..... Det står ikke no i boka, ikke noe i kalenderen og ikke finner jeg noe annet heller, som tyder på at jeg har glemt no - er nok bare Hell's Kitchen og finalen i Paradise Hotel som murrer - he he...
Venter og venter på bekreftelsen på hytta vi har bestilt i Kristiansand til sommeren også, skulle vel ikke ta en uke pr. post vel? Har jo henta Sabeltann-billettene også.... Kanskje jeg skal sende dem en mail, sånn at det ikke blir rot - kjedelig å komme til Kristiansand for å finne ut at de har leid ut hytta til noen andre :o

Venter og venter på svar fra intervjuet jeg var i på tirsdag, vet han hadde et intervju i går også....men han begynner vel ikke på jobb før kl 15 i dag, så håper han ringer meg da!!! Frustrerende å gå sånn og vente.... I morra er det time på Ullevål også, håper det beste men tror ikke at det går bedre denne gangen enn de tre andre da..... Nedturen blir mye mindre når man ikke hauser opp forventningene, men derfor hadde det vært så deilig om jeg hadde fått jobben, da hadde jeg hatt noe å henge fingra i og som holdt alle tankene borte!

Ble anbefalt av Nav i går, å vurdere å flytte til mildere klima - han mente Italia var perfekt, men hadde Danmark som et annet alternativ..... Akkurat som det blir aktuelt liksom - hva med barn, dyr, gård og grunn? Nei, her blir vi nok til unga er voksne og dyra er borte, så får vi se hva pensjonist-tilværelsen bringer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar