fredag 11. februar 2011

Blødning etter innsett...

Hmmm, jeg har ikke blødd siden i går (eller onsdag rettere sagt), men når jeg var på do nettopp, så fikk jeg litt rosa på papiret igjen :o Det var ikke noe i truseinnlegget (blir så mye søl av cyclogesten at jeg bruker truseinnlegg), bare på papiret... Har hatt mensmurringer et par timer, men nå virker det som de er borte igjen... Det er jo ikke mulig at eggene som ble satt inn i dag (eller i går blir det jo teknisk sett) allerede har festa seg :) Hva kommer denne blødningen av, tro? Noen som har opplevd det samme?

3 kommentarer:

  1. Hmm jeg har overhode ikke peiling på når et egg vanligvis graver seg ned. Kan jo håpe at det er noe positivt ;)

    Apropos cyclogest. For noe søl! Da var det bedre med crinone. Dette er jo bare kliss! :p Men jeg har ikke de samme "symptomene" som da jeg tok crinone :)

    SvarSlett
  2. Aner ikke hva det kan være, men håper selvfølgelig at det er noe positivt. :D
    Ønsker deg og dine ei knakanes bra helg. Kos deg med ruginga!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, dere *klemmer på*

    SvarSlett