tirsdag 8. februar 2011

Da var det uttaksdag...

Vi fikk ut 10 egg i dag, men kunne garantert ha fått fler... Dette var det vondeste uttaket ever, rett og slett så jævlig at jeg gråt og gråt, skrek og gråt enda mer, jeg tryglet og ba om at han skulle stoppe *flau* Så, han valgte å ta de største eggene, og så ble resten igjen Han mente at jeg hadde veldig følsomme eggstokker, og at det derfor gjorde så vondt... Stakkar Hausken (jeg regner med at det var han, siden det ikke var Arne som vi var hos sist, og det bare er to menn der?) han ble så lei seg for at det gjorde så vondt, jeg prøvde å trøste han og si at det ikke er hans feil, men han sa at det var det jo, siden det var han som stakk :)

Jaja, da er det bare å vente til i morra, og håpe at noen blir befruktet ihvertfall - det blir ivf denne gangen ettersom jeg forsto, og vi har jo litt blanda erfaring med både ivf og icsi, så krysser fingre og tær for at vi får det til nå, og at vi får et gullegg eller to å sette inn på torsdag! Drømmen jeg hadde om 9 egg ut stemmer ikke, så da blir det spennende om resten av drømmen slår til - der fikk jeg 3 befruktet og ett som delte seg...

Er veldig ustabilt nett her på hotellet, så beklager hvis jeg er litt fraværende - det er ikke meninga, jeg skal dele her etter beste evne ;-)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått uttak! Skikkelig kjipt at det var så vondt! :(

    10 egg er superdupert! Du skal være stolt av eggisene dine ;) Satser det blir en heidundranes fest i varmeskapet!

    Stor klem! Jeg heier på deg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Shinobi *klemmer masse på*

    SvarSlett
  3. Grattis med 10 egg ut, håper på super befruktningsrate!! Synd at det ble så vondt, men håper det viser seg å være verdt det!!
    Krysser fingrene for dere nå!!
    KLEM

    SvarSlett