onsdag 16. februar 2011

Den store finalen...

Ja, nå er det bare noen timer igjen til siste kursdag, gruegleder meg til å bli ferdig... Det er uhorvelig mye å sette seg inn i, men kjempespennende også :) Etter i morra blir vi overlatt til oss sjøl og hvert vårt salgsdistrikt - det skal bli utrolig moro å prøve seg!

Mye rart vi skal spørre om i morra, jeg har fått en god venninne i min kollega fra Stavanger - ei herlig jente som er like gammel som meg - vi har hatt det sååååå kos disse dagene og håper/tror vi har knyttet vennskap for livet :D Bare så synd (og typisk) at vi bor så langt fra hverandre - men, det går jo fly, så vi skal holde kontakten :)

Har vært et par dager med mye teori og informasjon, og vi har masse å spørre om i morra som er litt uklart - ikke så mye med produktet, men mer med alt rundt... Har vel ikke så mye å tape på å prøve meg ihvertfall, så merker man vel fort om dette er noe å fortsette med eller ikke...

I natt har jeg planer om å sove litt, så skal ikke holde på for lenge her ;) Har ikke hatt tid til å sette på tv'n enda en gang...tenkte å hive meg i dusjen også, men kanskje jeg venter til i morra tidlig ;-)

Har vært med min kollega på italiensk restaurant i dag, vi spiste god pizza, men den brownien med is vi bestilte til dessert viste seg å være en 'papp'tiramisu...urk :(

Jaja, da er det ikke lenge til jeg kan kalle meg selger/reporter/fotograf!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar