torsdag 24. februar 2011

Hvor lenge var Adam i Paradis?

Har fått greie på i dag, at den arbeidsgiveren jeg har, ikke har betalt lønn til mange av sine ansatte, og at min herlige kollega fra Stavanger nå skal si opp allerede... Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre, men ut i fra alle opplysningene hun har funnet ut, så er jeg fristet til å si opp jeg også! Venter på det hun har funnet av dokumentasjon, så er spent på hva det står :) Viser det seg at de systematisk ikke betaler ut lønn, så er jeg da ikke interessert i å være der...og det de kaller garantilønn er jo bare svada - jobben er KUN basert på provisjon, og det var ikke det vi ble forespeilet og ikke det som står på deres egne hjemmesider :( Urk!

Ble så lei meg når jeg ikke fikk den nattevaktjobben jeg søkte på (på bensinstasjon), men nå har den andre bensinstasjonen søkt etter folk til samme stilling, så jeg har søkt på den - så er det bare å krysse fingrene for at jeg kommer på nytt intervju og nailer den jobben :))) Jeg ringte tidligere i dag, da han som hadde lagt ut jobben var med på intervjuet jeg var på, siden han skal ta over som daglig leder der nå - han ville jeg skulle søke, så da er det bare å vente... Søknadsfristen er 1. mars, så håper å høre noe neste uke ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh håper det blir klaff på den andre jobben da!!!

    Fader så irriterende når det finnes så useriøse bedrifter der ute. Argh! Merker jeg blir provosert!

    SvarSlett
  2. Takk :) Ja, jeg har sagt opp jeg også, vi var tre stykker som sa opp i går... Fant også regnskapstall fra 2009 - de gikk med nesten en mill i underskudd, ikke noe å satse på da altså!

    SvarSlett