tirsdag 22. februar 2011

Faen altså!

Rett og slett - jeg pleier å være flink til ikke å banne, men nå måtte jeg bare :-) Det er så urettferdig, så inni hampen urettferdig - eller er det det? Kanskje det er en mening med det? Jaja, får vel bruke resten av livet til å finne ut hva den meninga består i da ;-)

Merkelig det der, at jeg i mange, mange år var helt inneforstått med at jeg ikke skulle ha flere barn, og så PANG, så har all energi gått med til nettopp å lage barn i nesten tre år...

Datter'n sa det i dag hu også - 'Det var det jeg sa, det kom ikke til å gå denne gangen heller, så da kunne vi heller brukt pengene på en sydentur til - akkurat som jeg sa' Joda, vesla, du hadde helt rett - men hadde vi ikke prøvd, så hadde vi ikke visst heller! Nå vet vi, og da slipper vi å gå resten av livet og lure :-) Det er sjelden man angrer på noe man har gjort, kontra noe man ikke gjorde...

Kan ikke tillate meg å synke ned denne gangen, jeg MÅ ha fullt fokus på min nye jobb fra i morra - dagen jeg skulle teste positiv og gå på jobb på rosa skyer - kiss my ass, de rosa skyene er mørkerøde med djevelhorn på akkurat nå!

Pust med magen, og drit i det - jeg tar en røyk, og til helga skal jeg jammen unne meg både vin og sprit i bursdagspresang også, tenker jeg ;-)

Hulk, stønn, knurr...

Og til deg som har lest helt hit - du må virkelig være unik, som orker å lese all survinga mi - all honnør og en kjempeklem til deg :-)

1 kommentar:

  1. Synd at det ikke gikk veien denne gangen heller. Sender en god og varm klem i din retning.

    Vi ønsker deg ei helsikkes god helg, og kos deg maks med alskens godsaker og nyt det! :D

    SvarSlett