mandag 28. februar 2011

Nytt jobbintervju :D

Ble oppringt nå, fra den andre bensinstasjon her som søkte etter kvelds/nattevakt 70%. Akkurat samme stilling som jeg var på intervju hos på den første bensinstasjon - men som jeg ikke fikk... Men, nå hadde han ene som var på intervjuet der, anbefalt at jeg ble innkalt til intervju - og enda søknadsfristen ikke går ut før i morra (jeg sendte søknad forrige uke), så ble jeg altså oppringt i dag og skal på intervju i morra :)) Håper bare at det er positivt, og at jeg får den jobben XXX

8 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for deg kjære!!
    *Pergoberta*

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene og sender deg masse hell!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, får ikke svar før på mandag, da flere skulle til intervju i dag og på fredag...

    SvarSlett
  4. Masse masse lykke til!! :kryss:

    SvarSlett
  5. Hvordan gikk det?
    XXX
    *Pergoberta*

    SvarSlett
  6. Tusen takk, dere :)) Får svar i morra...var 1-valget etter intervjuene på tirsdag, men de skulle ha intervjuer på fredag også, så aner ikke hvordan det gikk da, men har en lei følelse, siden jeg ikke hørte noe da...

    SvarSlett
  7. Så spennende med mulig ny jobb. håper det blir bedre suksess enn den forrige! Ikke sikkert at de rakk å gjøre noen konklusjon på fredag, krysser fingrene for at du får ett positivt svar i morgen!
    Klem.

    SvarSlett