tirsdag 15. februar 2011

Lurt, liksom :-p

Får jo ikke sove da :(
Det ble ikke noen biff tidligere i kveld, vi endte på Indisk rett oppi gata her - aldri spist Indisk før jeg... Godt var det, men fikk vite etter at jeg hadde tatt en bit, at no sånn chips-brød var lagd av no rekegreier - og jeg tåler jo ikke reker... Tenkte at det ikke gjorde noe, siden jeg tok så lite, men i det jeg skulle legge meg ble jeg uggen og gikk på do, og da hadde jeg også fått masse utslett på beina... Så, da ble det en tur på apoteket for å kjøpe allergimedisin :S Jadda, noe må man jo finne på i natten liksom, når man hadde gledet seg til å bare kose seg i senga og sove leeeeenge før en ny kursdag - men det ble elegant avlyst :( Håper at det blir litt søvn ihvertfall, men føler meg veldig alene nå, på et hotellrom mutters alene...

2 kommentarer:

  1. Indisk mat er fantastisk, så lenge man ikke spiser noe man er allergisk mot...
    PS! Har bestandig med meg allergitabletter i lommeboka, bare et lite tips i nattens mulm og mørke ;o) Klok av skade vettu.

    SvarSlett
  2. Hehe, pleier alltid å ha med jeg og, for bruker det hvis jeg skal ha mer enn et glass vin f.eks - men som ruger drikker jeg jo ikke vin ;-p Men, har lært nå, ja, hehe :-)

    SvarSlett