torsdag 17. februar 2011

Er jeg helt gal, tro?

Den gale har slått til igjen, måtte jo bare se på den siste testen jeg tok (i 20-tiden) nå, og jeg kan se NOE der, usikker på om det er et hakk i sticksen, eller om jeg har stirret så mye på kontrollstreken at jeg ser syner - men, fikk et bittelite håp nå...så da går jeg pladask rett på trynet om det ikke blir tydeligere de neste dagene :s Haha, lenge leve testegalskapen - og ja, jeg VET at det er tidlig og at jeg ikke kan stole på den etter tre timer, men har ALDRI hatt antydning på noen test før (uansett hvor lenge jeg har ventet og sett - flere dager faktisk), og jeg har tatt maaaaange...

2 kommentarer:

  1. Neida, du er langt fra gal! Bare en uheldig bivirkning av å være i dpo-land....Kan trøste deg med at du på ingen måte er alene om dette. ;o)

    SvarSlett