torsdag 17. februar 2011

Testetøseriet er i gang...

Og også i dag var testen blendahvit - 9 dpo, rd 8...
Jeg får mer og mer på følelsen av at det ikke har lykkes denne gangen heller, og gleder meg bare til å bli helt sikker - da skal det planlegges sårt tiltrengt opp-pussing av huset (har jo ikke kunnet det før, for hva vi kan gjøre avhenger av om vi trenger ett rom til barnerom eller om vi må bygge på for å få nytt bad og større stue), så skal det drikkes vin - masse vin, det skal reises på venninnetur til kollega i Stavanger, det skal være kick-off på jobben i mars (lagt opp til bare aktiviteter med alkohol hørtes det ut som), det skal reises på kjærlighetsturer og det skal jobbes for å tjene en haug med penger - sånn at jeg får råd til alt dette ;-)

Hadde vært moro å kunne planlegge bursdagsfeiring, men det må taes på sparket, siden jeg ikke vet hva jeg kan gjøre før et par dager før...

Det er altså ikke så stor fare for enorm skuffelse denne gangen, for det er såååå mye annet å se frem til, nå er jeg egentlig bare lei av å vente, lei av å håpe, lei av medisiner, lei av hvis-om-atte-dersom-atte... Skulle gjerne stilt tida en uke fram og derfra planlagt framtida - men, nå har vi da venta så masse de siste tre årene, at ei uke til overlever jeg vel :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar