søndag 3. juli 2011

Dattern's nye telefon

Vesla har jo hatt en Sony Ericsson X 10 mini pro 
som hun fikk da den forrige ble stjålet på campingen i fjor sommer. Men, det har bare vært tull og tøys med den siden hun fikk den - og siden påske har den bare vært inne til rep, fått den igjen, skrudd den på og levert den igjen... Så, i går fikk vi endelig kreditt på den og kunne velge en ny telefon - da falt valget på Huawei U8800
Den har fått veldig gode kritikker, og jeg sendte en sms til vesla i dag og spurte om åssen telefonen var - svaret jeg fikk var "Jeg elsker den" - så da er hun vel fornøyd, en stund ihvertfall ;-)

Jeg måtte jo kjøre og levere den etter jeg henta den i går, jeg hadde ikke klart å vente i to uker om jeg visste den lå her hjemme og jeg skulle hatt den, så jeg fant ut at jeg likegodt kunne reise dit siden gubben jobba uansett :-)

Ellers har min SE w995 blitt sendt, så den er underveis i posten, gleder meg som et lite barn på julaften, til å få den <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar