tirsdag 5. juli 2011

Giveaway fra Lavpristester =)

Kjører i gang en ny Giveaway, denne gangen rettet mot de som prøver å bli gravide - det er jo mange av dere som leser bloggen min :)

Denne gangen vil jeg dele ut tre premier, levert av www.lavpris-tester.com/
Klikk på bildene for å lese om de forskjellige produktene.


Den første pakken består av:

10 Eggløsnings-tester
3 Graviditets-tester
1 Pakke Babyplan Folsyre


Pakke nr 2 består av:

7 Eggløsnings-tester
1 Graviditets-test
1 Pakke Babyplan Folsyre




Pakke nr 3 består av:

4 Eggløsningstester
1 Graviditetstest



Det dere må gjøre denne gangen, er følgende:

1. Legge igjen din mailadresse/bloggadresse og antall lodd du tar, i kommentar-feltet her i bloggen min.
2. Linke til Giveawayen og til lavpris-tester.com i din blogg (har du ikke blogg, hopper du bare over dette punktet)
3. Linke til bloggen min, via FB-merket under Giveawayen

Du får ett lodd pr. punkt ovenfor, så derfor er tre lodd maks av hva en person kan ta, og jeg bruker random.org for å trekke ut de tre heldige vinnerene (så blir det rettferdig) den 7. august 2011.

Så kom igjen folkens - meld dere på!

Masse lykke til =)

















Blogglisten

17 kommentarer:

  1. Ingen som vil være med???

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig blir jeg med! Her går det unna med eggløsningstester, så premien er jo midt i blinken ;)
    Har også linket i bloggen min, så da blir det to lodd på meg :)
    Nattaklem :)

    SvarSlett
  3. Herlig Min Drøm - og takk :)

    SvarSlett
  4. Den dagen jeg skulle melde oss på konkuransen klikka nettleseren i det jeg la inn kommentaren. Da glemte jeg selvfølgelig hele opplegget og kom plutselig på den igjen. :-)
    Klart vi er med, blir to lodd på oss denne gangen.

    SvarSlett
  5. Så bra dere kom på det igjen :) Det er jo veldig store sjanser for å vinne denne gangen - foreløpig ihvertfall ;-)

    SvarSlett
  6. Jeg er med, selvfølgelig! Har skrevet om og linket til denne konkurransen i et innlegg, samt at dette vel er en kommentar, så da blir det vel to lodd da ;-)

    SvarSlett
  7. Jeg vil selvsagt også være med :D
    Alltid moro med konkurranser!

    SvarSlett
  8. Så bra, Babyklar :) Hvor mange lodd tar du?

    SvarSlett
  9. Dette var moro! Og veldig nytt for min del.
    Antall lodd? Skjønner ikke noe av det, men tar gjerne en drøss jeg ;-)

    takk for hyggelig hilsen på bloggen min!

    SvarSlett
  10. Da har jeg også blitt med, vet ikke hvordan jeg legger inn bloggadressen min her, bruker til vanlig blogg.no så litt blond på bloggspot, men håper jeg fikk det til rett :)

    Men uansett har jeg hvertfall skrevet et lite innlegg og linket til siden din og lavpris-tester.com på bloggen min.

    SvarSlett
  11. Hei Flippy :)

    Ville bare si at jeg melder meg av giveawayen igjen, for jeg testet "GRAVID" i dag :)
    Så da er det noen andre som heller burde "vinne" enn meg :)

    SvarSlett
  12. jeg er med :)
    Prøver på 4 året nå med å bli gravid men er tom for folat og tester, så får ikke tatt dette den tiden som kommer..
    minveitilbake.blogg.no er bloggen min og siljeherigstad@hotmail.com er mail adr.

    SvarSlett
  13. Åe, GRATULERER så masse Drømmenombaby - Hurra!!!

    SvarSlett
  14. Velkommen, Silje, og lykke til :)

    SvarSlett