lørdag 30. juli 2011

Giveawayen min!

Siden bloggen har ligget nede en uke, så utsetter jeg fristen for påmelding med en uke - trekningen blir derfor foretatt den 7. august :)

Meld deg på Giveawayen HER!

Ellers begynner sjokket etter terroren i Oslo og på Utøya å legge seg, utrolig trist å se bildene av alle de unge, vakre menneskene som hadde fremtida foran seg, men som så altfor tidlig ble revet bort :( Likevel blir jeg stolt over å være norsk, når både Statsminister, Kongefamilie og ikke minst HELE det norske folk står sammen på den måten de har gjort!

Det har blitt sagt mye om kjærlighet og samhold den uka som har gått, og jeg signerer på alt!

Jeg leste denne på FB her om dagen, og må bare dele den her, for det er så sant, så sant:
En indianer satt og snakket med sitt barnebarn. Han sa: I alle mennesker bor det to ulver som slåss. Den ene er ond, i den finnes det sinne, frykt, misunnelse, sjalusi, grådighet og arroganse, selvmedlidenhet, løgn og egoisme. Den andre er god, i den finnes det glede, fred, kjærlighet, håp, ro, ydmykhet, velvilje, empati, sannhet og tillit. Hvilken vinner? sa barnet. Den du mater, sa bestefaren...

Har vært så opptatt siste uka, at jeg har ikke rukket innom deres blogger heller - skal prøve å ta det igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar