fredag 1. juli 2011

Fredag =)

ENDELIG har jeg fått ny lader til lap-topen min, og kan bruke den igjen =)

Slenger inn et lite bilde fra en natt jeg ikke fikk sove, det ble tatt sånn ca 0330, så det er like før solen skal stå opp


Ellers hadde jeg en relativt trøtt katt her om dagen, og da jeg sendte dette bildet til datter'n ringte hun opp igjen og spurte om han var død :-o

Godt å ligge i vinduskarmen :-)

Etter et ganske kraftig regnskyll, kom minstekatten inn i går efta, lurte på om hun hadde vært og bada, for såååå blaut er det ikke lett å bli, bare ved å løpe litt ute i regnværet, hehe

Nydusja ute i regnet...

Var hos fysioterapeut i går også, men hun mente det ikke var noen vits å begynne noe behandling nå, siden de tar ferie fra 11. juli og derfor ville det ikke ha noen hensikt å begynne og så ha en mnd pause... Hun skulle sende meg et treningsopplegg da, som jeg kan gjøre sjøl i ferien, for hun kunne si med en gang at dette kom til å bli langvarig... Og, nevrologen som sa at fysio ikke kosta noe, tok feil, for det er egenandel på fysio - men, de som var tilknyttet ett eller annet (husker ikke hva det var), kunne tilby et frikort etter passerte 2.500 kroner i egenandel... Må sjekke opp om dette gjelder alle, eller bare dette fysio-kontoret... 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar