onsdag 6. juli 2011

Jeg må bare få takke dere

Alle som er innom bloggen min, jeg blir så glad hver gang jeg kommer innom, og ser at så mange faktisk er her og (forhåpentligvis) leser det jeg skriver =)

Jeg skriver jo for dere, selvom det også er litt selvterapi å skrive - og når jeg ser hvordan besøkstallene har eksplodert den siste mnd, så blir jeg rørt!

Jeg tar veldig gjerne i mot både ros og ris - og har du forslag til noe jeg kan skrive om - så bare sleng det ut :)

Så, igjen, jeg takker dere som er innom, og jeg håper at dere fortsetter å lese, og kanskje får dere noe ut av det også?

Jeg skal prøve å fortsette med å legge ut innlegg, prøve å skape debatt, kanskje gi noen en god latter eller en liten vekker - jeg er dere evig takknemlig, dere er en inspirasjon for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar