lørdag 16. juli 2011

Jeg er hjemme igjen =)

Var ikke så lett å få oppdatert fra Riga, hadde ikke internett på rommet, og vi var stort sett ute og farta når vi ikke sov... Har fått lagt inn bilder på pc'n i dag, så i løpet av helga håper jeg å få laget et lite referat med bilder - eller lite, kjenner jeg meg sjøl rett, så blir det laaaaaaangt ;-p

Ville bare si i fra at jeg ikke har glemt dere!

Og Pergoberta - hvis du leser dette; Du vant giveawayen fra pledd.no, men jeg har fortsatt ikke fått adressen din sånn at du får premien...

Fikk kjøpt Gonal-f i Riga også, så det vi sparte på medisin har dekket hele turen og litt til ;-) Venter fortsatt på svar ang prisene på ivf i Riga, for om det er rimeligere der enn i f.eks Danmark, så vil jeg gjerne dele det med dere, siden jeg vet at en del bruker Danmark - men det er ikke nødvendig å betale mest mulig?! De var ihvertfall veldig koselige på Ava, og de snakket godt engelsk :) Men, kommer tilbake med mer opplysninger om akkurat prislisten når jeg vet mer!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Jeg har svart deg på min blogg ;) de trenger nok ikke mer enn epostadressen min, og den er pergoberta@hotmail.no :D
    Så gøy at jeg vant da :) :)
    Da har jeg to gavekort hos pledd.net som jeg må få brukt:) Kanskje jeg kan kombinere de?
    Jeg har som du sikker vet, vært på reise i 16 dager også, og da har jeg ikke vært så mye på nettet..

    SvarSlett
  2. Oki, da sender jeg den med en gang :) Vet du har vært på ferie, men tenkte at jeg må gjenta det litt, tilfelle du ikke får med deg alt, hehe, bedre å si det en gang for mye enn en for lite vettu ;-)

    SvarSlett