fredag 14. oktober 2011

10 dpo...

Og fortsatt bare en ultrasvak strek - men nå kan det da ikke være el-sprøyta ihvertfall? Er jo 12 dager siden den ble satt nå...

Jeg syntes streken var bittelitt sterkere enn i går, men fortsatt er den så svak at man må studere nøye for å skimte noe :( Og etterhvert som jeg glaner på den, så føler jeg at det ikke er noen strek der i det hele tatt, så nå lurer jeg seriøst på om øynene mine bare tuller med meg... Når jeg legger den sammen med testene fra i går og forgårs, så synes jeg det ser ut som om streken er litt sterkere, men når jeg ser på den alene, så ser jeg plutselig ikke streken - så da innbiller jeg meg at det på en måte bare "smitter over" fra de to andre, og at jeg ser det hjertet vil se, og ikke det som faktisk (ikke) er der?

Nei, dette er til å bli småsprø av! Hadde dårlig tid på morra'n også, hadde tenkt å ta en cb i dag, men siden jeg måtte kjøre mannen på jobb, sånn at jeg kunne ha bil i dag, så hadde jeg ikke tid til det :( Men, streken burde vel ha vært litt sterkere nå, siden jeg har hatt svake streker i to dager allerede, og den ikke er tydelig i dag heller?

Jaja, ny test i morra, og da BØR den seriøst synes skikkelig altså, ellers tror jeg at dette bare er tull...

Legger ved et bilde av dagens test, og jeg klarer så vidt å skimte streken ihvertfall - når jeg vipper på skjermen - men må klikke på bildet sånn at det blir større først, da ;-p


Haha, måtte svi av den cb'n jeg hadde også da, på 3 timers urin ;-)


3 kommentarer:

  1. Jeg ser begge strekene jeg! :-D

    SvarSlett
  2. Japp, ser begge strekene! :D
    Men husk at hcg'en i kroppen dobles annenhver dag, så du bør helst ikke teste to dager på rad. (tror du blir mer skrullete av det)
    Lett for meg å si at du bør vente i en dag med å teste! HAHA! Skjønner veldig godt hvordan du har det. Dagene i dpo-land er til å bli sprø av, for ikke å nevne hvordan det påvirker hodet!

    Venter spent på fortsettelsen ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere, det er godt å høre at det ikke bare er øynene mine som ser strekene - jeg har jo sett streker både i går og forgårs også, men de fikk jeg ikke til å synes på bilde uansett hva jeg gjorde... ;)

    SvarSlett