tirsdag 18. oktober 2011

14 dpo og slutt på testingen =)

Da har jeg nådd den siste dagen med tester, og testen var nok litt sterkere i dag enn den var i går, men ikke så altfor mye :) Skal legge inn bilde av hele testrekka her etterpå, men vil at testen skal tørke først, sånn at det blir mer likt de andre...

14 dpo

Hele rekka fra 8 til 14 dpo, den siste er ikke helt tørr enda, da :)

Og siden jeg aldri har prøvd en sånn, så måtte jeg jo det da - på 2 timers urin nå nettopp:


I natt våknet jeg av kvalme og dårlig mage, enten så tåler jeg ikke omega-3 kapslene i de gravid-kosttilskuddet, eller så har det vært noe av fisk/skalldyr eller sopp i den thai-retten vi spiste til middag i går (jeg tåler ikke fisk/skalldyr og sopp) De sa på apoteket at det ikke skulle være noe problem med fiskeoljen i omega-3 kapslene,  men jeg vet ikke jeg :( Jaja, det ble lite søvn i natt, og når jeg først sovna på sofaen, så forsov vi oss også...bråvåkna 0820 og skolebussen går 0805, orka ikke stresse, så fikk opp unga og de var på skolen til 0905 :)

Det har altså blåst noe så vannvittig i natt, og regna, men nå er det lettskyet og sol - og vind :)

Fikk igjen bilen min i går - ferdig reparert og EU-godkjent, merker at hormonene ikke er helt der de pleier, for på vei hjem fra butikken holdt jeg på å begynne og grine for at jeg endelig hadde min egen bil igjen - og den hadde ikke vært borte en uke en gang, hahaha, seriøst, liksom - bra jeg var alene i bilen ;-p

Tusen hjertelig takk til mannens kamerat som stilte opp og fiksa det som skulle fikses, det betydde veldig, veldig masse!!!

5 kommentarer:

  1. Nå sitter jeg her med tårer i øynene!!!
    Gratulerer så mye! Dette fortjener du virkelig!

    Stoooor klem!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Aina :) Håper det holder hele veien til mål da...så jeg trenger all kryssing jeg kan få ;-) Håper det går bra med Storesøstre og Lillebror også? Nydelige unger dere har <3

    SvarSlett
  3. Her var det mange fine positive tester ja :-) Gratulerer igjen!

    SvarSlett
  4. Herlig teste-rekke du har lagt ut! <3

    SvarSlett
  5. Tusen takk til både Jordmoren og Tuppen og Lillemor <3 Hva skulle jeg gjort uten alle dere herlige lesere, som støtter og oppmuntrer, trøster, ler og griner sammen med meg? Dere er herlige hele gjengen :)

    SvarSlett