søndag 9. oktober 2011

Dagene går =)

Og nå kom vinteren =) Det er helt hvitt ute, blir så lyst og koselig - og såååå mye bedre enn dette uendelige regnet!

Skal straks på jobb, så får satse på at det ikke er for glatt på vegen, siden jeg bare har sommerdekk ennå - men, det er jo relativt nye dekk da, så bør gå bra :)

Kjenner ikke så mye i magen, ikke noe som er annerledes enn alle de gangene det ikke har gått ihvertfall, så tør ikke spå noe - er på 5 dpo i dag, så det er vel omtrent nå en (eller to) evt spire vil feste seg... Er realist og vet at det mest sannsynlig ikke vil bli noe barn av dette, så er fortsatt veldig rolig og for første gang i dette sirkuset har jeg ikke bestilt noen tester, eller følt noen trang til å finne ut hva som skjer :) Dytter innpå Lutinus og tar Klexane-sprøytene hver dag, men er ganske sikker på at jeg ikke trenger noen ny resept...

Puppene er fortsatt supervonde, det tilskriver jeg Lutinusen, siden det kom en dag etter oppstart av det - altså før eggene ble satt inn og jeg aldri har brukt det før, det samme gjelder strekk-følelsen og stikkene i livmorområdet, tidligere ville jeg nok tolket det som tegn, nå tenker jeg bare at det er medisinene som gjør det :)

Jeg har drømt masse de siste to nettene da, og husker alt når jeg våkner, kan jo seff også tolke det som et tegn, men igjen, realisten sier at her har ikke skjedd noen festing - sitter en liten fjott på hver sin skulder - den ene er helt sikker på at nå blir det barn, den andre er helt sikker på at det blir det ikke - jeg håper, men tror ingenting :) Det er en uke igjen til test - eller det er 10 dager igjen til klinikkens testedato, jeg har igjen en test fra tidligere, og brenner nok av den neste helg - kanskje ;-)

Har så mye å se fram til både med eller uten en baby, så jeg klarer ikke å være negativ denne gangen - enda ihvertfall...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar